Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2014. január 5., vasárnap

Az én céljaim

Peplum szoknyában még a nyáron. :)
A legfontosabb dolog, ha edzésről van szó, hogy mindenkinek meg kell találnia a számára legmegfelelőbb motivációt. Én már puszta megszokásból is felmegyek a terembe, hiányozna, ha nem így tennék.
Holnap viszont úgy szeretnék nekiállni, hogy igenis vannak konkrét céljaim. Hajlamos vagyok túl sokat adni mások véleményére. Egy kisvárosban élek, ahol az emberek furcsán tekintenek a szokatlan dolgokra. Egy nagyobb közösség sokkal elnézőbb. Sok ember, sokféle szokás. Nem furcsa, ha valakinek nem a tv a szórakozása munka után és nem az "Éjjel nappal Budapestet " bámulja esténként. Nem vagyok hajlandó üdítőket inni, chipset és sütit enni. Persze néha lecsúszik egy kocka csoki, vagy egy szaloncukor, de ennyi még belefér.
Az idei én nagy célkitűzése számomra (ne hívjuk fogadalomnak), hogy kevesebbet törődjek mások véleményével, ezáltal kicsit türelmesebb is legyek. Ideje, hogy megvarrjam azokat a ruhákat, amiket hordani szeretnék, de nincs elég önbizalmam felvenni. Ehhez kell az edzés, mert szeretem jól érzeni magam a bőrömben. Ráerősítek a fenekemre és legalább heti egy konditermi edzésem lesz felsőtestre is. Tónusosabb testet szeretnék, de nem szálkásat. Látszik rajtam, hogy edzek, de nem eléggé. Számomra fontos, hogy nőies maradjak. Legyen mellem, fenekem, derekam. Szerencsének kell éreznem, hogy nem csak fenékre hízom, de van csípőm. A hasam most lapos, kicsit rá kell erősíteni és hangsúlyosabbak lesznek az izmok rajta.
Összefoglalva: keményebb edzés, normális étkezés (sok fehérje) és több önbizalom. Ezekre fogok gondolni, ha holnap (végre, egy hét után) felmegyek a terembe lábazni.
Ma újra a fittarénás, zsírégető edzés mellett tettem le a voksom. Végignyomtam teljes erőbedobással. Szuper volt! :)

Mai motivációs kép, csak mert illik a hangulatomhoz (a képen nem én vagyok)

6 Comments:

Unknown
2014. január 6. 16:12  

nagyon dög vagy ám a képen, azt ugye tudod? :)

Noémi
2014. január 6. 20:04  

Hát az az igazság, hogy a második képen nem én vagyok :D

Unknown
2014. január 7. 7:17  
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Unknown
2014. január 7. 11:43  

Nem mondod. :) Vajh melyik képre is gondolhattam. :P

Noémi
2014. január 7. 20:37  

Hát azt csak te tudhatod :D

Unknown
2014. január 7. 21:24  

De amúgy szerintem te is tudod. ;)

Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012