Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2014. január 12., vasárnap

Pár szó a másik kedvenc elfoglaltságomról

Mindenre jutott idő: takarítottam, varrtam, hajat vágtam. Egyvalamire nem jutott végül, az edzésre. A jelenlegi állapotomat tekintve nem is akkora baj ez. Elég fáradt vagyok ugyanis, nem is értem miért:  fél 9 kor keltem fel, aludtam eleget.
Örömteli viszont, hogy végeztem ma a megbízásaimmal, elkészült az utolsó varrnivaló is, így jöhet most a sajátom. Egy piros peplum topot fogok varrni. Az alapötlet a képen látható. Az enyém garbónyakkal készül, mert most tél van és én eléggé fázós vagyok. Szeretem az ilyen alul fodros fazonú felsőket, mert szépen kiemelik a derekat. A piros meg egyébként is az én színem, megy a hajamhoz.:)
A varrás a másik nagy hobbim lenne az edzés mellett. Jelenleg ezt egy kicsit akadályozza, hogy a varrógépem már nem egy mai darab és nem működik megfelelően. Nyúztam eleget, azon tanultam meg varrni diáklány koromban, így igazából megszolgálta már az árát. Sajnos megérett a cserére. Nehéz manapság normális gépet kapni, mivel a legtöbbet hobbicélra szánják. Ez annyit jelent, hogy farmervarrásra vagy komolyabb munkákhoz teljesen alkalmatlanok. A belsejük pedig a régi gépekkel ellentétben műanyag. Feltett szándékom, hogy ha pénzt költök egy varrógépre, az egy régebbi gyártmány lesz. Azokat nem 5 évre gyártották és teljesen fémből van a szerkezetük. Az erejük sem utolsó szempont: szövetkabátban járok, minden alkalommal, ha megérett a cserére, saját magam készítem el. Több réteg szövethez erős gép kell. Rendszeresen varrok magamnak és másoknak is. A jövőben az ilyen tevékenységeimet is közlöm a blogon. Az egyik utolsó projektem például egy szürke szoknya volt a barátnőmnek:

Jó dolog, ha egy varrónőnek csinos barátnői vannak :)
Hogy edzésről is szó essék a végén: holnap edzőtermes láb-fenék napom lesz és még fogalmam sincs, ezúttal milyen gyakorlatsort vetek be a kerek fenék és a formás comb érdekében. :)

3 Comments:

Unknown
2014. január 13. 9:59  

Dédnagymamámnak volt egy öntött vas, lábbal hajtható varrógépe, egy olyannal nem lenne gondod. :P :D

Unknown
2014. január 13. 13:12  

A barátnőd pedig szintén nagyon csinos. :)

Noémi
2014. január 13. 20:06  

Hát egy lábbal hajtós géppel nem lenne szükségem többet lábedzésre :D

Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012