Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2014. január 14., kedd

Pihenek

Ma tényleg egy csöpp edzés sem fért bele, nem is nagyon igényeltem. Nagyon erős izomláz van a combomban a tegnapi guggolásoktól, meg valamiért nagyon fáradt vagyok. Pár napja már tart. Gondolkodtam az okain. Túledzésről szó sem lehet, messze nem edzek annyit, mint tavaly például. Valami vitaminhiány lehet. Vashiányra gondoltam, a tünetek stimmelnek. Kamaszként sokat voltam vashiányos, tudom milyen. Talán keresnem kellene valamilyen készítményt az egyik drogériában. A magnéziumon kívül semmilyen vitamint nem szedek tabletta formájában. Úgy tűnik, kiürültek a raktárak.
Összeállt a felső, amiről vasárnap írtam, már csak az alját kell felhajtanom. Úgy érzem egész jól sikerült. Szeretnétek képet, hogy milyen lett?:)
Mára már csak a motiváció hiányzik:



2 Comments:

Lippai Gábor
2014. január 15. 9:50  

Jöhetnek a képek. :)

Ha rám hallgatsz, akkor kezdj el enni diót meg olívabogyót.
Amíg az előbbi jótékony hatással van a szervezetre, főleg a vérkeringésre, addig az utóbbi tele van a szervezet számára hasznos tápanyagokkal és vitaminokkal. Nem mellesleg az olívabogyó szó szerint beolajozza a csontokat és elmúlnak a recsegő, ropogó hangok mozgás közben.
Tapasztalat. :)

Noémi
2014. január 17. 20:12  

A dió rendben van, azt szeretem. Na, de az olívabogyó. Fú, ha tudnád mennyire nem szeretem! :P Ki tudnának kergetni vele a világból.. :D

Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012