Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2014. január 2., csütörtök

Zsírégető ugrabugra

Az év első napja elég tétlen volt. Kissé hosszúra sikeredett a szilveszter, hajnali négykor kerültem ágyba. Innen aztán már adott volt a fél 12-es felkelés. Csendes, játszós, tévénézős, beszélgetős óévbúcsúztatót képzeljetek el,szűk baráti körben. Nem vágytam többre, mert alapból utálom szilvesztert. Mindössze fél pohár pezsgőt ittam, az is épp elég volt! :)
Ma viszont végre kipróbáltam valamit, amit már nagyon régóta terveztem. Egy  40 perces fittarénás edzésről van szó, amit Péntek Enikő tartott. Jó kis ugrabugra. Ha sok az energiátok, erre megéri felhasználni. A gyakorlatok nem különösebben nehezek, némelyik egy kicsit agyon van bonyolítva, de még kivitelezhetőek. Jó érzés a Zuzkától ismert dolgokat itt viszontlátni. Zsírt égetni jó, viszont a konkrét has-fenék-kar gyakorlatok annyira nem megerőltetőek. Próbáljátok ki és írjátok majd meg a véleményeteket. :)


0 Comments:

Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012