Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2014. január 17., péntek

Van tricepszem! :)

Kezdeném egy gyors beszámolóval. Szerdára kinéztem egy jó kis váll-tricepsz edzőtermi programot és mivel most nagyon lelkes vagyok, bele is vetettem magam. Elég jól sikerült, bár 2 gyakorlatot sajnos helyettesítenem kellett. Nem tudok tolódzkodni, így maradt a pados változat. A lábemelésről meg már írtam, hogy ritkán csinálom, mert kiszélesíti a derekam. Az egyik legjobb hasizomgyakorlat, ezért kompromisszumot kötöttem. A nyújtott lábú változatot meg sem tudnám rendesen csinálni, ezért én a földön fekve csináltam. Viszont maga az edzés csupán 40 perces, nekem meg volt még időm, ezért kiegészítettem még két gyakorlattal: 12 bicepszgyakorlatot és 25 superment csináltam felváltva 4 körben. Csak ajánlani tudom ezt az edzést. Mellben, hasban izomláz, a szép feszes kar pedig a velejárója. Ráadásul észrevettem, hogy van tricepszem. Tudom, vicces, hogy ezt így elújságolom, de megdolgoztam érte. Ezután az 50 perc után pedig határozottan kirajzolódott. :)

(forrás: Rubint Réka facebook oldala)
Tegnap pihentem egyet, részben a varrás miatt, ma pedig megismételtem a hétfői guggolós napot. Az ezekhez hasonló edzőtermes napok után kifejezetten jólesik pihenni másnap.
Ma azon gondolkodtam a lábemeléseim közben, hogy mennyien akarnak könnyen, gyorsan alakot formálni és mennyire félnek attól, hogy egy kicsit is megerőltessék magukat. Néha komolyan azt gondolom, hogy nekem valami baj van az agyammal, hogy képes vagyok órákat edzeni hetente. Az céges edzőtermet egy-két alkalom után már nem látogatják az emberek. Nem tudom miért adják fel, vagy mi az,ami miatt már nem éri meg nekik feljárni. Igazából Magyarországon az emberek nagy része borzasztó lusta és el sem tudja képzelni, hogy egy órát mozogjon heti 3-4 alkalommal. És hiába mondasz nekik bármit, olyan mintha meg sem hallanák.
Hétvégén jövök egy varrós beszámolóval. Van egy kutyaruha meg egy piros felsőrész, amit megmutatok. :)

2 Comments:

Unknown
2014. január 18. 15:58  

pic or didnt' happen. ;)

Noémi
2014. január 18. 21:43  

Hát, kép nélkül tényleg nehéz elhinni, de majd lesz, megígérem. :D

Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012