Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2014. január 24., péntek

Lefáradtam...

Ma nagyon elfáradtam. Írtam, hogy pénteken az egyik családtagom kísérete lesz a programom. Mivel másik városban kell utazni a normális orvosi ellátásért, a délelőtt minden energiámat leszívta. Sokat mentem, ácsorogtam, agyonfagytam. Szakadt a hó egész nap. Másra sem vágytam, csak a pihenésre.

Nekiálltunk filmet nézni délután, a World War Z volt a kiválasztott, de egyáltalán nem kötötte le a figyelmemet. Szerek filmet nézni, ha olyan megy moziban, szívesen el is megyek, de ez valami katasztrofális volt. :D
Holnap fél napot dolgozok, 5:40-től 10-ig, aztán délután családi program, este érek haza. Vasárnap viszont szeretnék a lovak közé csapni, addigra jól kipihenem magam.
A kedvenc motivációs képem

0 Comments:

Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012