Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2014. január 29., szerda

Mikor a karom sem tudom felemelni

Két edzést gyúrtam ma eggyé, hogy megfeleljen az elvárásaimnak. Nem vagyok 100 százalékig elégedett, de a karom úgy elfáradt, hogy alig bírtam tartani a biciklit hazafele. Mell-bicepsz-hát, kicsi tricepsszel, ez volt a program. Lássuk, miből állt össze:

  • Fekvenyomás: 4x12
  • Tárogatás: 4x12
  • Tolódkodás két pad között: 4x12
  • Mellről nyomás gépen: 4x8
  • Bicepsz: 1x12, 3x10
  • Vállról nyomás: 1x12, 3x10
  • Oldalemelés vállra: 4x12
  • Állig húzás: 4x12
  • Döntött törzsű oldalemelés: 4x12
  • Rövid híd: 50
  • Supermen: 2x50
  • Női fekvő: 30
  • A végén 4x25 lábemelés fenékre, majd 2x12 kitörés lábanként
Boldogan tapasztalom, hogy egyre könnyebben emelem a súlyokat és egyre nő az erőm. Lassan 2 hete szedek vastablettát, amit a fáradékonyság miatt kezdtem el. Úgy érzem hatásos, azóta csak akkor vagyok fáradt, ha tényleg okom van rá.  Szerencsére találtam egyet, amiben van C-vitamin, folsav és egyéb vitaminok, amik elősegítik a vas felszívódását. Ha nem vigyázok vasgyúró leszek! :)
Kevesellem az alsótest edzést ezzel a jelenlegi beosztással  (hétfő-péntek), hétvégére ki kell találnom valamit. Tudom pihenni kell, de az állagot két edzéssel nem lehet megőrizni. 

3 Comments:

Lippai Gábor
2014. január 30. 15:33  

"...hétvégére ki kell találnom valamit."

"A jógát pedig nem felejtettem el, hétvégén feltétlenül kipróbálom, higgyetek nekem."

khmmm. :)

Noémi
2014. január 30. 20:29  

Khmm... Két napos a hétvége. :D

Lippai Gábor
2014. január 31. 10:23  

mindig csak a kifogások. :P

Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012