Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2014. január 21., kedd

Szétszórt

Szétszórt vagyok. Így indult a hét és már látom előre, hogy ez lesz egész végig. Kezdjük ott, hogy ma biztosan nem lesz edzés, mert találtam egy varrógépet és elmegyek személyesen kipróbálni. Ez is már este 6 tájban lesz, szóval örülök, ha hazeérek estére. (Remélem boldog varrógéptulajdonosként.)
Szerdára tervezek egy edzőtermes kombinált felsőtest-láb napot, mégpedig azért, mert a héten több súlyzós nap nem lesz. Pénteken szabadságon leszek, mert az egyik családtagomat kísérem mindenféle orvosi vizsgálatra. Ennek legkésőbb kora délután vége, így bizonyára marad időm mozgolódni valamit, de biztosan nem a teremben. Tobzódik tovább a káosz szombaton, ugyanis dolgozni fogok.
Sajnos van ilyen. Néha el kell fogadni, hogy nincs annyi idő ilyenekkel foglalkozni.
Ezt a blogot több okból írom: egyrészt, hogy nyomon tudjam követni a saját fejlődésemet, másrészt, hogy megosszam másokkal, hogy én hogy edzem. Eszem ágában sincs osztani az észt. Nem vagyok rekorder, nem emelek százkilókat, vagy futok kilométereket. A harmadik indok amiért írok, hogy szeretném, ha látnák a nők, hogy igenis bele lehet szorítani az edzést a mindennapokba.
Tegnap felszereltek egy nagy tükröt az edzőteremben, eddig nem volt. Odaálltam elé és megállapítottam, hogy alapvetően elégedett vagyok a jelenlegi kinézetemmel. Edzőruhában inkább nyeszlett vagyok,mint izmos, de azt eredménynek tekintem, hogy nem sokat változtam a 10 évvel ezelőtti önmagamhoz képest. A vékonyság most amiatt is lehet, hogy nem eszek túl sokat, nincs akkora étvágyam. Ugyanakkor ez csak edzőruhában szembetűnő, a piros felsőben készült kép nem ezt mutatja. Feltétlenül lefényképezem magam így, hogy értsétek miről beszélek.

2 Comments:

Lippai Gábor
2014. január 22. 10:03  

én úgy tudom, hogy heti 2-3 edzésnél többet felesleges csinálni, mert semmivel sem lesz jobb a végeredmény. sőt, ha túlzásba esik az ember, akkor csak rosszabb lesz. a szervezetnek kell a regenerálódás, mert ha nem kapja meg, akkor később kamatostul fog bosszút állni.
úgyhogy én sem sietem el, tudom hogy nem lesz jobb egyik napról a másikra, ezért én is csak 2-3 naponta szoktam hajtani magamat. :)

Noémi
2014. január 22. 21:54  

Nekem a 2-3 naponta edzés kevés. Tudom, hogy valakinél ez is működik, de nekem valahogy hiányérzetem lenne, ha nem edzenék heti 4-5 alkalommal. Emlékszem, tavaly ilyenkor heti 5 órát nyüstöltem magam, de az sem tűnt soknak.
Aztán ahogy átálltam a kondira, lassult a tempó. Gondolom a súlyok miatt. Most alig 4 óránál járok hetente, de nem veszem észre, hogy löttyedtebb lennék. :)
A múlt év miatt soknak gondolom a heti 2 nap pihenőt, de a szervezetem nem így gondolja. Kénytelen vagyok betartani. Viszont: próbálom úgy alakítani az edzéseimet, hogy egy adott izomcsoport legalább 48 órát pihenjen. Ez ideális esetben annyit jelentene, hogy minden másnap edzek például lábra. Gyakorlatilag azonban úgy néz ki, hogy edzek hétfőn és pénteken.Ami heti 2 nap. :)
Te mit edzel egyébként? :)

Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012