Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2014. január 10., péntek

Heti beszámoló

Hét közben elég kevés időm van, így előfordul, hogy nem tudok napi szinten beszámolni az edzéseimről. Rólam annyit érdemes tudni, hogy heti háromszor edzek edzőteremben. Szerencsés vagyok, mert tavaly augusztusban elkészült az edzőterem a munkahelyemen. Munka után szoktam felmenni, délután 3 körül. Jó így. Ha az edzéshez először haza kellene mennem, sokkal kevesebb kedvem lenne nekiállni tornázni.
Összefoglalom, mivel is töltöttem eddig a hetemet:
Hétfőn lábnapot tartottam, nagyon jólesett a hosszú pihenő után. Az edzésprogram, amit alkalmaztam, a képen látható:

(Forrás: Fitness Rx magazine for women)

Kedden azt a has edzést csináltam meg, amire már párszor hivatkoztam és számomra bevált. Ha valaki lemaradt volna róla, íme a videó. Én három körben csináltam, nyújtással együtt 12 percet vett igénybe:




Szerdán felsőtest-fenék következett. Rubint Rékát már említettem az edzőtermi programokkal kapcsolatban. Bármit mond és bárhogy próbálja is eladni a DVD-it: ő az izmait edzőteremben szerezte, súlyokkal. Szó sincs arról, hogy bárki úgy fog kinézni, mint ő, ha napi 90 percet tornázik a tv előtt. Az edzőtermi programjai, amiket a facebookon tesz közzé viszont elég használhatóak, sőt! A képeknek köszönhetően elég egyértelműek a gyakorlatok. Íme a tegnapi edzésem:


(Forrás: Rubint Réka facebook oldala)


Utána mellben, combhajlítóban kellemes izomláz. Amint már mondtam, a Fegyencedzést kicsit hanyagoltam az utóbbi időben. Izmokat szeretnék felsőtestre, ennek a legkönnyebb módja, ha súlyzózok. Ugyanakkor a fegyencmódszert sem hagynám abba, mert jót tesz az izületeknek. Ha a felsőtestemről van szó, a kettől kellene ötvözni. Még gondolkodom, hogy csináljam. A helyzet az, hogy engem a szép külső jobban érdekel az erőnél. Nem akarok borzasztó erős lenni. Nem akarok bizonyítani senkinek, csak magamnak. Én szép szeretnék lenni és formás. Jó lenne húzódzkodni persze, de nem ez az elsődleges célom.
Csütörtökön újra Zuzka-has következett, 2 körben, de sokkal intenzívebben.
Nem tétlenkedtem, mert a kerek fenék és az izmosabb has fele kell, hogy vigyen az utam.Mindent megteszek, hogy sikerüljön.:)

3 Comments:

Lippai Gábor
2014. január 10. 16:27  

Jógázni nem szokott az ifjú hölgy? :) Szerintem mindent helyettesíteni lehet vele. Önfegyelem, kitartás, izomépítés, nyújtás, és mindezt egyszerre. :)
Sokan csodálkoznak rajta, hogy hogyan lehet jógával izmot építeni ha nincs benne súlyzózás. A trükk pedig nagyon egyszerű. A megfeszített és igénybe vett izomzattól nő az izom, amit edzőteremben súlyokkal lehet elérni, a jógánál pedig a mindenféle nyakatekert pózok kombinálásával. :)
Egy alapos 30-40 perces jógázás után, bizony liheg ám az ember rendesen, és patakokban folyik róla a víz. :)

Lippai Gábor
2014. január 10. 16:29  

Az mondjuk tény, hogy amíg egy edzőtermi edzés után az emberből terminátor lesz, addig a jóga után inkább egy formás és szálkásabb izomzat fog kialakulni. Nekem mondjuk az utóbbi jobban bejön. :)

Noémi
2014. január 11. 21:00  

A jóga az én életemből teljesen kimaradt. Sokan csinálják és biztosan jó is, de én elég türelmetlen vagyok. Az sem volt soha jellemző rám, hogy spárgázzak például. Igaz, hogy a hajlékonyság sokat fejlődött az edzés hatására az utóbbi években, de mégsem vitt rá semmi eddig a jógára.
Terminátor belőlem nem lesz, ebben biztos vagyok. :D Sok mindent be kellene szednem ahhoz, hogy olyan legyek.

Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012