Miért jó ugrókötelezni? - Bármilyen sporthoz hasznos lehet kiegészítésképpen vagy csak úgy, napi mozgásnak.
Gymboss timer - Ugrókötelezéshez és bodyrock edzéshez is rendkívül praktikusnak bizonyult
Pár szó a kitartásról - Saját magamért sportolok.
Tavaszillat - Imádom, mikor kisüti a szemem a nap ugrókötelezés közben.

2014. január 28., kedd

Majd hétfőn? :)

Gyors beszámoló. Túl vagyok a múlt heti káoszon, szerencsére minden jól alakult, visszatérhetek a normális kerékvágásba. Hurrá! :)

Maradj így, ameddig tudsz! :)
Se pénteken, se szombaton nem edzettem így vasárnap jóga helyett lenyomtam 40 perc intenzív zsírégetést. Hétfőn volt egy saját elgondolású láb-fenék napom a kondiban, ma pedig hasaztam egyet. Lábemeléseket csináltam a földön, meg a V-felülést próbáltam a fenti pozícióban minél tovább megtartani. Szeretném definiáltabbá tenni a hasamat, ezen dolgozom. :) Edzőtermes napokon ritkán hasazok, inkább a köztes pihenők idején jut idő ilyesmire.
Azokat az edzésterveket, amiket az elmúlt napokban láthattatok, most egy kicsit félreteszem és elkezdek újakat keresni. Nehezen bírom a monoton edzéseket, szeretek minden alkalommal kicsit mást csinálni. Persze az alapgyakorlatok megvannak, de az változik, hogy mit mivel kombinálok. Szeretnék visszatérni az egylábas csípőemelésre: guggolással, lábemeléssel kombinálnám.
Ma volt egy új árus a cégnél, kürtőskalácsot árult. Kitalálhatjátok, mennyien vettek az agyoncukrozott édességből. Ezzel kapcsolatban van is egy jó képem, benne van az igazság:
Majd hétfőn! Ismerős?
A jógát pedig nem felejtettem el, hétvégén feltétlenül kipróbálom, higgyetek nekem. :)

2 Comments:

Lippai Gábor
2014. január 28. 20:52  

annyi csak hogy a képen a hölgy rosszul tartja a kezét. vízszintesnek kell lennie. :)
próbáld ki azt, hogy beírod google-ba: yoga poses. :)

Noémi
2014. január 29. 20:16  

Köszi, majd figyelek :)

Minden jog fenntartva © Formabontás A weboldalt készítette: Bárány István, 2012